es

Mans fotoattēls
Carving out his mother's larynx with a kitchen knife; in another life, he surely would have been a poet. /Kronin, The Twelve

otrdiena, 2011. gada 10. maijs

zvaigznes - debess nervi šķērsgriezumā

Cik savādi: vēja
nopūšama svece
tādu drošību rada, tik droša!
Viena vienīga dzīve, viena vienīga svece,
maza un
pietiekoša.

/I.Ziedonis/

Tad, kad tu, cilvēks, esi laimīgs, tev nekas nerakstās. Iedvesma ir parazīts, kas no skumjām barojas.

Es savu iedvesmu varētu ieslēgt sērkociņu burkā un aizdedzināt, lai visas skumjas izkvēpinās. Lai jaunām vieta.
Šobrīd tik daudz laimes, ka iedvesma ķer skumjas tur, kur to nemaz nav. Sīkumos. Ikdienā. Nieciņos.
Bet laimi tā tomēr nevar pārspēt, un man vēl joprojām nerakstās.

Un jā, es šobrīd attaisnojos. Jo man blogā nekā nav.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru